donderdag 30 september 2010

Stoffenvoorraadbewaarplaatsfilosofie

 Dit is mijn 'voorraad' doos, ze begint al behoorlijk vol te geraken en zo heel veel plaats heb ik natuurlijk (nog) niet. Dus zal ik maar een hele boel zakjes en tasjes moeten maken voordat ik weer een nieuwe lading inkoop, maar het probleem daar is dat het bij mij niet voorspelbaar is wanneer ik weer eens een inkoop doe... We doen ons best!

Nu plaatsgebrek, later wordt dat geen enkel probleem want ik heb met het vriendje al een deal gesloten, in ons huis krijg ik een kamer voor mij alleen...









momenteel zal ik het maar moeten doen zoals in het magazine van  ikea family
'Creatief gebruik van de ruimte'

Mijn creatief gebruik van de ruimte is er wel gekomen met dank aan DE ikea kast, onze Billy, int blauw bij mij.( En momenteel van mij, ik denk dat de vriend bang is om de harmonie te doorbreken met zijn spullen ;)  )
Voorts stop ik de spullen wel in dozen, éénmaal opgeruimd is het hier wel strak en clean, alleen is het quasi nooit helemaal opgeruimd, ik palm ook altijd de helft van onze eettafel in... Het is ook zo een werk he, alles elke keer weer mooi inpakken en opruimen om het een dag later weer boven te halen.

Dus droom ik verder van mijn eigen 'smos' ruimte waar ik nooit gedwongen wordt op te ruimen :)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen