dinsdag 21 september 2010

Zipper zakjes


Gisterenavond een lange meeting gehad met mijn naaimachine en stofjes die waren toegekomen uit Amerika,
en voor je het beseft tja, dan zijn er weer enkele uren voorbij en kan ik mijn collectie zakjes met rits weer
 uitbreiden!








Ze moeten nu alleen nog even gestreken worden en dan plaats ik ze op mijn etsy!
Volgende keer maak ik misschien een tutorial over de zakjes, niet dat er op het web niet genoeg tutorials staan, maar misschien brengt mijn manier een meerwaarde... :)

3 opmerkingen:

  1. Ik ben zoooooooooooooo slecht in het inzetten van ritsen! Maar wat een leuke zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, dank je, en geloof me het inzetten van ritsen heeft me al uren van vloeken en naden uit elkaar trekken bezorgd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zakjes! :-) Leuke site heb je, lekker creatief.

    BeantwoordenVerwijderen