zondag 24 oktober 2010

Activiteit van de dag deel 1

Weet je niet wat doen vandaag?
Ikke wel!
In de sportoase in Leuven is er namelijk een beurs: de winkelstraat!
Al de hipste webwinkels, int echt!


Ben ook eens benieuwd te zien hoe de mensen achter de webwinkel eruit zien, waarschijnlijk doodgewoon zoals u en ik, maar toch, misschien ook heel wat arty-farty figuren :)
Ook wel de ideale moment om rond te vragen hoe je in  godsnaam met een webwinkel begint...
(toekomstplannen, ha, who knows he ;) )

Zodus, om 14 voor de deur van de sportoase heb ik afgesproken met de meest arty farty vriendin die ik heb (dat is dus positief bedoeld he!) en ik ga me eens laten gaan he, dat weekendwerkgeld moet niet àllemaal op de spaarrekening, puh!

Zodus, vanavond deel twee, met aanwinsten en ervaring!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen