zaterdag 9 oktober 2010

De haat-liefdeverhouding met mijn naaimachine.

De naaimachine,
een broodnodig item wanneer men een tasje of iets dergelijks wilt maken,
wanneer mijn naaimachine meewerkt is zoiets klaar in een wip en dan hou ik van mijn naaimachine,
vlotjes stik ik mijn ritsen in, de draad die door de prachtige techniek door de stof rijgt...




maar vandaag weigert mijn naaimachine dienst. Het is niet dat ze zo overbelast was en dringend toe was aan vakantie, reden tot staken heeft ze dus helemaal niet he!
Momenteel haat ik mijn naaimachine, ik zou ze graag van het balkon afgooien, maar hey, dat is ook niet de oplossing want dan zou ik nooit meer zakjes kunnen stikken...
We zullen maar even wachten en ze straks nog een kans geven en morgen hou ik misschien weer van mijn naaimachine...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten