zondag 17 oktober 2010

haa, het nieuwe seizoen!

De koude is in het land en ik vind dat eigenlijk nog wel wreed gezellig,
lekker warme handschoenen, wolle muts over mijn oren, sjaal tot half over mijn gezicht gewikkeld, mmm.
En dan het thuiskomen in een warm huisje waar alle ingrediƫnten om ne warme choco te maken binnen handbereik zijn = love it.
Ideaal weer ook om al uw knutselgerief over de tafel te verspreiden, mijn naaimachien is terug vanzelf in gang geschoten zodus I couldn't be more happy!
Ok, er ligt ook wel ergens diep in een rugzak verstopt schoolwerk op me te wachten maar hey, nu even het moment niet verpesten en nog even dat uitstelgedrag in werking stellen (het enige dat ik niet uitstel is uitstelgedrag :))
Nu dat mijn naaimachien er terug zin in heeft sluit ik de fimo periode even af en dus ik hoop tegen vanavond weer een nieuwe lading mooie zakjes klaar te hebben.

Even mijn fimo resultaten met jullie delen, en jaja, ook weer te koop, voor nuja, geen geld he mensen!
jolarty




Dat laatste is een echte taart en niet van fimo, en nee, ook niet te koop want AL LANG opgegeten :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten