zondag 7 november 2010

De herfsttaart

Laatste dag van de herfstvakantie en een zondag, dan bakken we een taart he!
Samen met de zus eens een taart proberen te maken à la de koekjesfee.


Met suikerpasta (rolfondant) en mijn kleurstoffen van ziezozoet kneedt zus er op los.


De groene basis voor de taart.


En de biscuit natuurlijk, naar een recept van de koekjesfee


Het resultaat:









Lekker was de taart! Al had ik de rolfondant niet dun genoeg uitgerold, waardoor we een nogal zware brok suikerpasta te verwerken kregen op ons bord :)
Maar we hebben het allemaal overleefd.
Zoals altijd ook hier, oefening baart kunst, en ooit maak ik misschien nog eens zo een taart om de technieken te oefenen, pff, er kruipt gewoon gigantisch veel werk en tijd in...
Tijd die ik vanaf morgen niet meer heb! Dan is het weer tijd om naar de les te gaan,
en net zoals de vriend verdiende ook ik een nieuwe pennenzak:





Schoon éééé :)
En de naaimachine gaat nog niet naar huis, belange niet, belange niet...

2 opmerkingen: