woensdag 17 november 2010

Naamlabels

Vorige maand bestelde ik mijn eigen naamlabels, je kent het wel, zo van die stoffen labeltjes die de mama's in de kindjes hun jassen en dergelijke naaien om te voorkomen dat er andere mee weg zijn.
Zulke labels dus. Maar dan niet om mijn zakjes te behoeden voor het kwijtraken (al verdwijnen er hier soms dingen in mijn 'orde'...) maar eerder om mijn zakjes te labelen, er een merk aan te geven.
En omdat die naamlabels van kindjes altijd nogal saai zijn  hier in BelgiĆ« moest ik uitwijken naar het buitenland voor een  op-maat-gemaakt-label
Tis een blauw-paars etiketje geworden met in gouden letters 'jolarty, lovely pouches' en een naaimachientje op de zijkant!

En er is ook al een zakje gezegend met het label



Nu ga ik nog veel achter het naaimachien mogen zitten want het zijn er ongeveer, eu, kuch, honderd...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen