dinsdag 7 december 2010

Collectie oorbellen

Onlangs al mijn maaksels eens verzameld en samengehangen, ik kwam tot de conclusie dat ik oorbellen maken wel leuk vind. Op etsy heb ik me dan ook even laten gaan en 50 paar oorhaken besteld :)

Kleine tip met grote waarde:
Etsy is echt the place to be wat betreft materialen!
Ongelooflijk als je ziet wat materiaal in, pakweg de veritas, kost...(veel!)
Het enige nadeel aan online bestellen is het wachten totdat de postman het in je bus dropt.
Maar daarvoor is er UWYG: Use What You've Got! En dat ben ik ook van plan totdat al mijn materiaal er is.
Met de feestdagen in het vooruitzicht is er genoeg (leuk) werk aan winkel.

Nu die oorbellen dus, nu hangen ze hier, gemaakt en wel te wachten... Mijn plan/droom is om over enkele maanden (als de temperatuur eens boven 0 blijft) op de markt te gaan staan.
Ik ben daar al informatie rond gaan halen aan de ondernemingsloketten hier in Leuven en dat lijkt me leuk en goed te doen. Dus wie weet, binnenkort, ikke op de markt hier in ons Leuven. :)





2 opmerkingen:

  1. ze zien er allemaal heel leuk uit. veel marktprezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal zeker wel succes hebben op de markt, ze zien er beeldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen