zondag 19 december 2010

Voor de luie koekenbakkers

Vandaag was er best wel zin om iets te bakken, nu wel niet zoveel zin om uren te staan ploeteren...
Daar kwam de speculaaskoekenmix van de AVEVE mij tegemoet!



Al die all-in-one producten van de AVEVE zijn steeds enorm goed geslaagd bij mij en dat was ditmaal niet anders.
Gewoon een 100 gram boter en een eitje erdoor kneden en huppa, wel het plezier van het koekjes uitrollen en uitsteken en bakken maar niet het ongemak van vuile lepels, mixers, tijdverlies...




















Het zijn er wel veel, dus ik ga ze weggeven (niet allemaal he, neenenene!) in een mooi pakje met strik errond!
Wie zoet is krijgt... :)

4 opmerkingen:

  1. En je huis gaat er zo lekker van ruiken..... hmmmmm... met een beetje fantasie ruik ik het hier hihihi....
    Lekker hoor!Geniet ervan met een kopje koffie of een bakje thee ;-)


    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed, ik offer mij op en wens graag een paksken koeskes te ontvangen.
    Wordt da verzonden of is da een excuus om nog is af te spreken? :)

    Greets,
    J. Doe, de lieftallige broeder ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de post overleven die koekjes nooit vrees ik...
    Dus afspreken, mmm, dan wel voor morgen want ik denk dat ze tegen morgen OEP zijn! :p

    BeantwoordenVerwijderen