woensdag 19 januari 2011

De pauze buit

Tussen het studeren door ben ik even naar Leuven 'geglipt', het hoofd had pauze nodig.
En wat doen we dan?


 Op pareljacht gaan! Ik heb de veritas en de hexagoon even geplunderd en ben helemaal blij met mijn buit.
















 Ik heb ook nog een budgettip voor al mijn collega juwelenmaaksters,
parels zijn niet goedkoop, sommige armbanden met heel veel parels wel (zoals in de wibra)

STAP 1 koop iets met parels die je kan gebruiken in bv de Wibra, de Zeeman...   

STAP 2 Neem je schaar en KNIP 
STAP 3 gebruik je voordelige parels :)

Nu, van goede kwaliteit zijn die armbanden en dergelijke niet altijd, niet elke parel is even mooi of bruikbaar, van deze armband waren er 5 onbruikbaar wegens krassen, afbladderen, scheef gevormd... Maar de rest kan zijn weg wel vinden zonder af te doen aan het resultaat dat ik nastreef.   

Hou dus zeker de webshop in het oog want er zal hier binnenkort een hele nieuwe collectie ontstaan, ik voel het!
Het wordt dus steeds interessanter om mee te doen aan mijn give away!           

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen