zaterdag 15 januari 2011

Give away!!

Al even vertoef ik in blogland en naar ik geleerd heb werd het eens tijd voor een give away!
Wat kan je nu 'winnen' ? Wel, it's up to you, je mag namelijk een item kiezen uit mijn webshopje op Dawanda!

hieruit!

Je item wordt veilig en wel verzonden in een zelfgemaakt zakje met nog enkele verrassingsspulletjes ;)










Wat moet je hier nu voor doen?
- Je wordt volger van deze blog! (En je mag ook altijd fan worden van mijn facebookpagina, ;) )
-Je laat een reactie na op dit bericht met de bevestiging van uw deelname, iets in de trend van: 'ja ik wil! Ik doe mee!'... (Mensen die al blogvolgers zijn mogen ook meedoen natuurlijk.)
- Feel free om te linken naar mijn give away op jouw eigen pagina of ergens anders op het wereldwijde web!

Dan, op 28 januari 2011 sluit de give away en wordt er een winnaar geloot! Deze contacteer ik dan om zijn juiste gegevens.en om zijn voorkeur. (Er komen nog een boel items bij in de loop van deze maand, dus check het regelmatig!)

Veel succes! :D

19 opmerkingen:

  1. Ja zeker, ik doe al mee :)) We moeten trouwens nog eens samenkomen, want ik heb reclame gemaakt en heb nu een klant voor jou...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via via, kwam ik terecht op je blog. Wat is hij leuk en gezellig dus heb mezelf aangemeld als volger. Hierbij zag ik dus ook dat je een give-way weg geeft. Ik wil hier graag aan meedoen want ben helemaal verliefd op je croissantjesoorbellen!

    Liefs Melanie
    mij ook volgen? kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee! zo mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow, wat leuk zeg! Ik doe graag mee en ga je volgen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga je zeker ook volgen. Supermooie juweeltjes trouwens ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe zeeeeeeeeeeer graag mee...
    De shiny blue ring is mijn favoriet...
    Leuk dat je volger bent geworden van mijn blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik voel mij als man achteruitgeschoven en doe dus niet mee :D
    Maar ik steun u e zus!
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee! Kijk al uit naar meer!!!
    Superspulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via via... het begon bij Style Me Green, kom ik hier terecht. Snoezig, die zelf gemaakte frutseltjes en ja, ik doe met veel plezier én enthousiasme mee! Je blogje ga ik sowieso volgen, inspirerend en leuk is ie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooh, ik word meteen volger. Leuk, leuk, leuk. Natuurlijk wil ik ook een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil ook graag meedoen, je maakt mooie spulletjes! En je blog is al helemaal fijn :)
    Er staat een linkje op mijn blog: http://yashengo.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw wat maak jij leuke dingen seg! Mag ik ook nog meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ JoliGâteau: Natuurlijik dadde :D De give away sluit op 28/01 om middernacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super! Je blog is trouwens prachtig :) ik heb hem ondertussen al bijna doorgelezen haha

    BeantwoordenVerwijderen