maandag 31 januari 2011

Laatste aanwinsten

De solden zijn vandaag voorbij, ik ben zaterdag nog mijn laatste slag gaan slaan :) Het was enorm druk in Leuven maar wie zoekt die kan toch nog iets vinden :)

In de club vond ik het dit jaar heel interessant, er was zo een snuister hoekje waar ik dit alles gevonden heb (met 75 procent korting)

Een verjaardagskalender met allemaal fictieve dieren, dat het in het frans is, maakt het des te charmanter :)


 Met deze maand de papegaaikat, lievelingseten, varkensvlinderkroketten. Jam!


 Voor in de keuken (die nu mooi lichtblauw is ipv vlekkerig geel...) kocht ik een walviskrijtbord, ideaal om het weekmenu op te schrijven en om boodschappen op te noteren. (4euro nog maar dames en heren!)



Voorts, nog twee lieve schriftjes, het zilveren gebruik ik nu om mijn juweelbestellingen in te noteren, het andere om de inkomsten en (vooral) de uitgaven in te noteren :)



En dan, niet gekocht, gevonden in het ziekenhuis na het opruimen van een kamer, een boekje dat bij een tijdschrift zat. Een papierschriftje, vol leuke pagina's met labels, patronen... Te mooi om in te knippen :(





Zo, nu kunnen we weer even verder :)
De komende twee weken heb ik geen school/werkverplichtingen... Eng.
Ik hoop dat het twee productieve weken worden en dat ik niet té veel koekjes bak...

1 opmerking: