woensdag 12 januari 2011

Nieuw materiaal ahoi!

Eindelijk beginnen mijn materiaal bestellingen mondjesmaat binnen te stromen, nieuwe ringen, oorringen, hangertjes...
Spijtig genoeg is het te donker om nu nog foto's te nemen, komen er dus morgen aan!

Bij deze wil ik mensen die ook bezig zijn met maken en uitvinden van... een tip meegeven.
-Materiaal aankopen is het goedkoopst in grote hoeveelheden en op het web!
Ga niet naar pakweg de veritas om 2 paar oorhaken voor 3 euro, surf naar etsy om 100 oorhaken en gratis rubberstoppers voor 3euro!
Zo doe ik dit voor alles, behalve wanneer ik mijn materiaal wil voelen en zien (stof en vilt enz is al riskanter)

Straks bak ik weer enkele fimo spullen af en deze komen dan op Dawanda, een site soortgelijk aan etsy, maar, eu, beter (sssjt).
Je hoeft geen account te hebben om te kopen en om spulletjes te zoeken zijn er leuke opties,
je kan winkels selecteren specifiek uit België, op kleur zoeken, trefwoord, soort object, eigenschap van een object (dazzzzzling!) enz.
En en en, verkopen is gewoonweg gratis, geen premies! Voorlopig nog want als ze zo snel blijven groeien komt dat er in de toekomst zeker bij.
Echt een aanrader!
Hup!

Dawanda van jolarty






1 opmerking: