maandag 3 januari 2011

Solden!

Vandaag begon de derde periode van de feestdagen, de solden!

Niet dat ik het zo een feest vind, maar het was al jaren geleden dat ik nog eens vanaf dag één erbij was.
En zelfs nu moest ik vaststellen dat echt scoren in de solden alleen is weggelegd voor maatjes 46 of 32...
En voor de schoenen is het net omgekeerd, als je maatje 37 hebt (en niet 40 zoals ik) ben je gezegend.

Nu wil ik natuurlijk de mensen met maat 46 en schoenmaat 37 niet beledigen...

Verder zijn veel vrouwen echte ratten tijdens de solden: graaien, duiken, duwen, vertrappelen, snuffelen, grabbelen, bijten, piepen...
Het hoort er allemaal bij, maar niet voor mij... 

Toch kwam ik thuis met een buit!
En ik was zeer gelukkig over deze stukken, omdat ik ze al eerder op het oog had en nu hangen ze lekker  in MIJN kast, ha!































En samen geeft dat:


Dan nog deze erbij:



Dat alles met 50 procent korting, katsjing!
Morgen ga ik op schoenen-en accesoirejacht want al mijn bestellingen om verder te ontwerpen en te creëren komen maar niet aan met de post, snif :(
Hopelijk kan ik snel weer aan de slag, tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten