maandag 31 januari 2011

Tekeningen

Mijn oud tekenboek terug gevonden, nostalgie :)

 Flamenco danseres, houtskool.
  Mijn lief haha :) Nee, dit was een tekening uit mijn anatomie tekenboek, nagetekend, hoe orgineel :)

 Deze is wel zelf getekend, inspiratie kwam van een boek, waar vrouwen in coconnen werden bijgehouden, best luguber, ik weet het...















Bijschrift toevoegen

De aanraking 
 Met inkt en een pen gemaakt.
 Deze gaat over 'heling' ipv iemand die voodoo gewijs zijn pop martelt wordt deze dichtgemaakt, heel voorzichtig, om het verleden te vergeten.


Iedereen maakt wel eens zo een gebaar in zijn gedachten als iets mislukt of als iets of iemand u enorm frustreert...
Denk aan de scene in psycho met het mes onder de douche (ie-ie-ie) :)

 Onafgewerkt... Ooit misschien als ik zin heb..
 Men schoen :)
Gaat over hoe sommige mensen zich afschermen van hulp.












Jaja, waar is den tijd, toen ik nog kunstonderwijs volgde en zwaarmoedige gedichten schreef, alsof de wereld zou vergaan...
Puberteit is toch schoon he :)

3 opmerkingen: