maandag 28 februari 2011

Award

Ik kreeg plots een award van Joli Gateaux , ik had nog nooit zo iets gezien maar ik ben zeer vereerd dit te krijgen!


De award mag ik doorgeven aan een blog of 3 met minder dan 300 volgers.
Op het einde gaat heel de blogwereld zo een award hebben en valt er  niets meer door te geven denk ik :p
Dus geef ik gauw door aan:

1 Photo-copy
Een blog met prachtige foto's en super lekkere recepten!

2 Karen van de Laer
Haar blog is gezellig, je vindt er inspiratie en kan er kijken naar de mooie dingen ze maakt/tekent.

3 Ma vie en vert
Leuke ecologische spulletjes en veel inspiratie om milieubewust(er) te leven.

Je mag deze award altijd doorgeven!

Veel plezier ermee!

2 opmerkingen:

  1. Alvast proficiat met je award!
    Ik vind het superleuk dat ik van jou een award kreeg :)
    Het maakt mijn dag extra goed.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci! Zo vriendelijk om aan mij(n blog) te denken :)
    Ik weet nog niet of ik hem ga doorgeven, want ik heb hem al vaak zien passeren - maar ik ben er wel blij mee, da's zo'n klein cadeautje hè :)

    BeantwoordenVerwijderen