dinsdag 8 februari 2011

Kapstok make-over

In de kringloopwinkel kocht ik deze kapstok, boekenplank, cd-rek... voor 1€



Maar zoals ge ziet, echt mooi en proper is hij niet. Dus hebben we hem een make-over gegeven, een tweede leven, tis te zeggen, een derde leven want het was oorspronkelijk een witte kapstok en iemand verfde hem blauw. Met slechte verf. En zonder het ding uit elkaar te halen. Wat ik wel deed.



Nu kon het echte werk beginnen, afschuren!


Afgeschuurd en wel, klaar voor een likje verf! Ik verfde met Levis groene lakverf, een pot die ik over had van een andere kapstok. (dat is een ander verhaal :) )





Drie dagen later was hij weer klaar om in elkaar te zetten.
Hiervoor dook ik thuis in de gereedschapskoffer om vijzen te vinden. Want de vijzen die eruit kwamen waren roestig.


Het in elkaar vijzen


en klaar!






Alleen zou ik de vijzen nog kunnen afdekken met groene dopjes, maar dat zijn zorgen voor later :)
Ik moet eerst mijn kringloopwinkel stoel (5€) 'pimpen'


To be continued ;)

5 opmerkingen:

  1. Oooh, leuk zeg! 't Is prachtig geworden!
    Ik ben benieuwd wat je met de stoel gaat doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik ben ook benieuwd naar de stoel, wat een fantastische vondst trouwens :) ik ga straks ook naar de Kringwinkel, op zoek naar leuke schoteltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. best leuk die kapstok/boekenplank/cd-rek...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij leuk gepimp!

    Liefs, Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen