donderdag 3 februari 2011

Mijn eerste rok.

Het is zover, ik heb een rok gemaakt!
Ik ben er gewoon aan begonnen, het heeft lang geduurd, het heeft gevloek, bloed (echt waar), zweet en bijna tranen gekost, maar er waren ook vele aha! momenten. Zodat mijn volgende rok (waar ik ook mee bezig ben) zeker perfect is.

Ik vind hier dan ook even ter plekke volgend spreekwoord uit; chance dat ge langs buiten de binnenkant niet ziet.
Er zit namelijk een voering in, maar hoe, haha, dat laat ik lekker niet zien!

Wel laat ik u zien op welke prachtige stof ik verliefd werd in de kringloopwinkel










En véél stof he, ik kan er nog 3 rokken mee maken denk ik.
Het bewijs dat de stof oud is, alle da zeggen we niet he, we zeggen vintage ;)












Feitelijk heeft de kringloopwinkel winst gemaakt want ik heb er 160 bfr voor betaald! (4€)

Soit, het resultaat dus








Ik ben blij alleszins!
Nu verder doen met, eu, 3 lopende projecten...

6 opmerkingen: