zondag 20 maart 2011

Handtassen

Gisteren was het retro dag in het Spit, om 10.16 was ik daar en moest ik vaststellen
A: dat de winkel stampvol zat
B: het vrouwelijk geslacht goed vertegenwoordigd was
C: de rij aan de kassa ENORM lang was
D: spijtig genoeg op een kwartier de winkel geplunderd was


Toch! Vond ik nog een mooie sakosj en klein schattig handtasje plus 2 kralenkettingen (die we zullen recyclen tot nieuwe oorringen) en dat terwijl de vriend de nobele taak had om alvast aan te schuiven.  En ik zag de blogmadam der blogmadammen: eloleo. De dag was goed.






Toen de grootmoeder van men hubbie de handtas zag zei ze: 'maar kind en ik heb thuis nog zo een sakosj liggen, komt morgen maar eens zien.'
Zodus kreeg ik vanochtend dit mooie exemplaar:





Mijn hart ging wel even sneller kloppen toen ik vanbinnen dit zag:




Toen was deze dag ook goed :)

... een echte Delvaux.??.. In de loop van de week in Leuven eens in de Delvaux winkel binnenspringen en om verificatie en restauratie vragen...

1 opmerking:

  1. Grappig, ik liep daar ook ergens rond. Vooral dan bij de stofjes :) Je handtassen zijn echt super mooi! Vooral dat kleine grijze en een echte delvaux is anders ook niet mis!

    BeantwoordenVerwijderen