woensdag 2 maart 2011

Kapstokken

Hallo beste bloglezers!
Gaarne deel ik met u mijn collectie kapstokken :)

Drie van de vier hieronder heb ik zelf gemaakt, ik heb het geluk dat ik een papa heb die graag klust en dus kroop ik als klein kind al de garage in om te kijken hoe papa dingen maakte. Tegenwoordig kruip ik de garage in om papa zijn materiaal te gebruiken (of misbruiken, haha).

De eerste kapstok is nog door de papa uitgezaagd maar het ontwerp en de verftechnieken zijn van mijn hand :)



Het ding hangt op met van die pritt plakkauwgom, vermits hier alleen onze sleutels aanhangen in de hal kan het dat net dragen.

De tweede kapstok heb ik wel zelf uitgezaagd, op een zomerdag, lekker veel stof en lawaai voor de buren ;)
Daarna geverfd met levis lakverf (dezelfde die ik hiervoor gebruikte) en met kromme haakjes verfraaid ( de stekels, snapt u)
 Deze hangt nog niet omhoog, ik heb nog altijd niet gevonden wat ik zal gebruiken om hem tegen de muur te
hangen.





De derde kapstok staat nog verder van de afwerkingsfase af dan men cactus, er zit alleen nog maar een primertje op, ik moet gewoon nog eens een leuk kleurtje halen in de winkel. En beslissen of ik er bolletjes op verf en welke haakjes ik erin ga schroeven en waarvoor ik hem ga gebruiken en waar ik hem ga hangen, ahum...



Hoogstwaarschijnlijk hang ik hem in de keuken...

En dan de laatste, een recente kringloopwinkel aanwinst! Voor 1.50€ kocht ik deze mooie rode kapstok om onze hal wat op te leuken, en vooral, om onze jassen aan te hangen! (in plaats van alles over de stoelen aan tafel te gooien)




Let ook op het prachtig schaduwspel op de muur! 



Zo dat is het wat betreft onze kapstokken, voorlopig ;)

4 opmerkingen:

  1. zo'n leuke kapstokken! ik ben vooral fan van de cactus :) maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi hoor. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe je dit voor de lol of verkoop je ze ook? Ik vind ze ENIG! Mooi hoor, ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen