donderdag 3 maart 2011

Wedstrijdje!

Ik ben op zoek naar een naam...
Nee, ik ben niet in blijde verwachting, ik zoek een naam om mijn kleine zakjes te benoemen.

Het gaat hierover:




Kleine zipperzakjes met een sleutelhanger eraan, ze zijn lief en klein dienen voor die losse prulletjes waar je soms mee zit.

 * Het slot van je fiets heeft een beugelslot en je moet die sleutel dus steeds apart houden. Je stopt de sleutel in je handtas, je jaszak, je broekzak en bent er al vele malen in paniek naar aan het zoeken geweest.
Niet meer met dit zakje waar je de sleutel eenvoudig indropt na elke rit.
* Je fiets is niet modern en heeft geen licht dus gebruik je die handige fietslichtjes die je bv in de hema kan kopen, maar waar laat je die lichtjes na gebruik? In dit zakje!
* Je oorbel valt uit, het slotje is weg... De oorbel kan in je portefeuille, je zak, je handtas maar past nog beter in dit zakje!
* Dat klein friemelig boodschappenlijstje ligt weer ergens onderaan je handtas... Of je zwiert het uit je klein zipperzakje en bent eleganter vertrokken in de supermarkt.
* Die bankkaart of klantenkaart of identiteitskaart of buskaart die je net krijgt en nu echt niet in je portefeuille of handtas kan gaan wegbergen terwijl je met al je boodschappentassen en sleutels goochelt voor de deur/postbus/auto/fiets  past hier net in!

Het zakje heeft een sleutelhanger en is dus ideaal om aan je sleutelbos te hangen of aan je broek, riem, rok...

mijn standaard zakje aan de sleutelbos

Het is ongeveer 11cm lang en 5cm breed, er zit een rits in en vanbinnen een labeltje.

En het is naamloos :(
Ik wil het een leuke schattige naam geven om er vervolgens een heleboel te maken en te verkopen!

Zodus, als iemand suggesties heeft, laat ze hieronder achter en de leukste wordt beloond met een zakje inclusief kleine verrassing! En de eer natuurlijk ;)

8 opmerkingen:

  1. Tromgeroffel......... Mag ik u voorstellen aan ...
    De Zippii!!!!
    (merk bestaat niet, niet geheel onbelangrijk hihi)
    Een handig klein zakje waar je datgene in kwijt kan wat je niet kwijt wil ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een jolaritske, het hebbeding bij uitstek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zipzakje a la Jolarty... hahaha
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waarom niet gewoon het zipperzakje? zo noem je het toch zelf ook? Ik vind het zo al hartstikke leuk!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een keybag!
    Want het is een sleutelhangerzakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de zippi wel leuk klinken.
    Zelf dacht ik misschien aan:

    Hij:'sleutel zoekgeraakt in je rommeltas?'
    zij:'Nee, kijk, ik heb hem al. Hij zat in mijn Ziza!'

    ZIpperZAkje

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dat er al heel leuke voorstellen zijn gedaan! Het zal nog moeilijk worden om te kiezen ;)

    Iik ga voor het... zip&go zakske. Dichtzippen & go! Geen stress om alles later weer te moeten zoeken of kwijt te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben superblij met de eer!
    en binnenkort met het zakje natuurlijk!
    Bedankt!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen