zondag 6 maart 2011

Winnaar!

Het was leuk om jullie visie en ideeën te lezen omtrent mijn zakjes en... het was niet gemakkelijk maar ik ben er uit, mijn toekomstige zakjes zullen door het leven gaan als...


ZIZA'S!
Proficiat ! Je mag je adres naar me mailen en dan gaat de eerste officiële ziza naar jou! 

T'is kort, krachtig en vat samen wat het is, een ZIpperZAkje! De slogan van Dutch Apple vond ik anders ook wel schitterend, 'Een handig klein zakje waar je datgene in kwijt kan wat je niet kwijt wil' hihi :)

Ziezo, t'is een ziza!
ps, neem ook maar eens een kijkje naar mijn nieuwe collectie Flowers in Pebbles
Later meer hierover!





2 opmerkingen:

  1. Vandaag mijn bestelling ontvangen ,SUPER!! Een aanrader!! Tot laters alvast
    Greetzz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn gewonnen exemplaar is nog niet toegekomen...
    Jammer want ik zit er al naar uit te kijken als een kind naar Sinterklaas... :(

    BeantwoordenVerwijderen