zondag 3 april 2011

Naaikist

Gisteren kreeg ik van mijn mama een houten naaikist die al geruime tijd in de familie circuleert,
antiek en authentiek en ik moest ze zeker binnen de familie houden, bieden is dus geen optie he ;)




Het is een naaikist die in elkaar zit zoals de meeste naaidozen, met een 'openschuivend' lade systeem



en twee kleppen op de kop. Hetgeen deze zo extra maakt is het feit dat er 'kweeniehoeschoon' pootjes onderstaan!




Om het antieke karakter te behouden zal ik ze maar niet verven maar in de toekomst gewoon eens lichtjes opschuren en boenen.

Het ding is wel ideaal om al mijn materiaal in op te bergen! Het zat ook sneller vol dan ik dacht :)




(De foto's zijn trouwens gemaakt met de Iphone van de wederhelft, en met een instagram Iphone applicatie, kwam ik onlangs ergens tegen en zeg het zelf,  't is een schoon applicatie...)

1 opmerking: