zaterdag 7 mei 2011

Balkonplezier -fase twee-

Herinner je je deze post nog?

Dit is een update :) Aanschouw mijn balkon:



Het bistro setje komt uit de Casa, alsook de blauwe kussens,
dat schitterend stoffen zakje kreeg ik via de PIF van Noemi 
Het koeienkleed komt van bij het spit, 0.50€, gekocht tijdens de retrodag, en houdt mijn voeten 's morgens warm bij het ontbijten in pyama.



Het super magazine uit Nederland, de Flow, past gewoon helemaal bij mijn balkon!



Mooie plant van mijn grootouders en het windmolentje in de pot rechts is een souvenir van aan de zee en 
het gaat al 3 jaren mee!



Tegen de muur tenslotte staat mijn gestripte plantenserre, zonder plastiek een mooi rekje voor mijn zelfgekweekte plantjes. 
Ikea gietertje voor een euro geloof ik.
Ook de blauwe bodum BBQ was een koopje en vervolledigt mijn rek!
Potjes ook weer voor een appel en een ei van bij het spit en rommelmarkten. 


 Aan het balkon hangen ook nog hangbakken vanuit de Hema, en ook de vlaggetjeslijn komt uit de Hema.

Zodus, wees geïnspireerd en stel zelf uw eigen bugetvriendelijk balkon/terras/tuintje samen en geniet van het mooie weer!

(Meedoen aan de give-away kan ook nog steeds!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten