woensdag 4 mei 2011

Give away!

Om te vieren dat Jolarty steeds groter wordt, grotere plannen heeft, nu ook een vaste job heeft, een prachtige give away, we like to give!

Hoe?

Via blogger: wordt volger. Laat daarna een comment achter op dit bericht en je doet mee! Ben je al volger, no problemo, jij mag ook meedoen!

Of op de facebookpagina (like en tag de foto), (verdubbel je kans en reageer op beiden, je naam komt dan tweemaal in de pot)

Op 16 mei trekt de onschuldige vriendjeshand een winnaar!


Wat win ik dan?

Deze 3(!) paar handgemaakte oorhangers, gratis en voor niets, gemaakt van oude vintage parels.
Een prachtig trio oorhangers met karakter.







14 opmerkingen:

  1. Ik wil weer graag meedoen!

    Succes nog met je give-away!
    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een leukerds! Count me in :) ik volg je via google!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee! ze zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook graag mee !
    Volger was ik al.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel leuk, maar doe niet mee aan de verloting. Ik heb wel gaatjes, maar ik verdraag geen oorhangers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie oorbellen, ik doe oor kraag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,ik doe heel graag mee,ik volg je en vind je FBpagina leuk (taggen lukt nie ),en ik vind je oorringen prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Ik kwam op je website omdat ik zag dat je volger was op mijn blog, super leuk :)
    Ik vind jouw blog ook echt super leuk en wat een creatifiteit :)
    Ik zou graag winnen, dit soort oorbellen is helemaal mij :) en ik ben nog net op tijd (lucky me!)

    BeantwoordenVerwijderen