maandag 9 mei 2011

Nude colours + give away

Tegenwoordig geldt  'nude' of 'huidskleur, roze, naturel' zo een beetje als het nieuwe wit,
nu ik er zo op terug kijk ben ik blijkbaar al een beetje mee met deze nieuwe trend, ik kocht onlangs deze yummie grote tas voor een spotprijsje in Leuven,



Ik kocht toevallig roze en witte fimo en maakte hier al enkele ringen mee (binnenkort te koop!)






En mijn meest schone aankoop waren de schoenen, de vintage mooie schoenen die ik MOEST hebben.







Helaas pindakaas kocht ik mijn vintage nude schoenen nogal, eh, impulsief, en bleken ze een maat te klein, ook de schoenmaker heeft geen redding kunnen brengen, ik geraak er wel in maar elegant stappen is vrijwel onmogelijk...
Daarom, ik verkoop ze... Aan de hoogste bieder...
Ze zijn in goede staat en maatje 39, het is met pijn in het hart maar ja... Anders staan ze maar plek in te nemen in de nu al veel te kleine kast...




Bieden kan door een berichtje achter te laten op de blog of op de facebookpagina, of via mail natuurlijk (jolarty@gmail.com)



PS: Slechts 5 mensen die via de blog deelnemen aan de give-away! Dat kan toch niet zijn??
Doe maar gauw  mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten