zondag 29 mei 2011

Voor en na

Binnenkort ben ik jarig en studeer ik af en dat was blijkbaar genoeg voor de familie om een heel complot te bedenken en samen te zweren en mij gisteren compleet te verrassen met een cadeau,
mannenlief, ik voel me net een kind op de ochtend van sinterklaas!

Voor:

Na:



Yes, I am aware
People stop and stare
Yes, he looks damn fine
But I declair
Girls, he's mine

Yes, I am aware
Life is so unfair
I understand you're in dark despair
But the gent is mine
And I don't share
(Lady Linn)
*happy*

9 opmerkingen:

  1. Wauw gelukzak, ik ben ook bijna jarig, ik zal eens een hint geven zie!
    En alvast een hééél gelukkige verjaardag voor jou, kan niet meer stuk volgens mij ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW WOW WOW
    Ik ook willen!!!
    Heel veel bakplezier met je prachtige mixer en een hele fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wa ne chansaaaaaaard zijt gij! amaiiiii zo leuk jolien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, wat een pareltje! Prachtige kleur ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat is wel echt een ding om trots op te zijn joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik heb er ook zo een. Hij is de max!
    Prachtige kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt echt een leuke blog :)
    Leuke ontdekking op deze woensdagvoormiddag!
    En wat een zalige keukenrobot aka mixer!

    :) www.ethnicspring.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het erg van mezelf dat ik uw verjaardag vergeten ben! Gelukkige verlate verjaardag, veel plezier met je mixer! En tis declARE... Ik kan het niet laten!

    BeantwoordenVerwijderen